Abstrakt
W niniejszym rozdziale aurorzy zaprezentowali specyficzny charakter usług typu SPA&Wellness wraz z głównymi formami usług oferowanych w wybranych placówkach. Na podstawie badań zaprezentowano główne determinanty wpływające na percepcję jakości tego typu usług z perspektywy klienta.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Wielowymiarowe aspekty doskonalenia jakości usług turystycznych strony 69 - 84
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Zieliński G., Bartsch P.: Percepcja jakości usług SPA&Wellness zperspektywy klienta// Wielowymiarowe aspekty doskonalenia jakości usług turystycznych/ ed. Grzegorz Zieliński, Małgorzata Szymańska-Brałkowska Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2013, s.69-84
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 119 razy