Percepcja jakości usług SPA&Wellness zperspektywy klienta - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Percepcja jakości usług SPA&Wellness zperspektywy klienta

Abstrakt

W niniejszym rozdziale aurorzy zaprezentowali specyficzny charakter usług typu SPA&Wellness wraz z głównymi formami usług oferowanych w wybranych placówkach. Na podstawie badań zaprezentowano główne determinanty wpływające na percepcję jakości tego typu usług z perspektywy klienta.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Wielowymiarowe aspekty doskonalenia jakości usług turystycznych strony 69 - 84
Język:
polski
Rok wydania:
2013
Opis bibliograficzny:
Zieliński G., Bartsch P.: Percepcja jakości usług SPA&Wellness zperspektywy klienta// Wielowymiarowe aspekty doskonalenia jakości usług turystycznych/ ed. Grzegorz Zieliński, Małgorzata Szymańska-Brałkowska Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2013, s.69-84
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 119 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi