Obsługa klienta jako narzędzie uzyskiwania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Obsługa klienta jako narzędzie uzyskiwania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa.

Abstract

Przedstawione jest rosnące znaczenie obsługi klienta jako czynnika konkurencyjności rynkowej. Interpretowane jest pojęcie obsługi klienta. Ukazane jest miejsce obsługi klienta w marketingu. Szczególny nacisk kładziony jest na prezentację zintegrowanego systemy obsługi klienta bazującego na trzech grupach elementów: elementach przedtransakcyjnych, transakcyjnych i potransakcyjnych.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Language:
Polish
Publication year:
2004
Bibliographic description:
Gołąb-Andrzejak E.: Obsługa klienta jako narzędzie uzyskiwania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa.// / : , 2004, s.0-0
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 145 times

Recommended for you

Meta Tags