Ocena możliwości wykorzystania symulatorów w zdalnym nauczaniu do realizacji ćwiczeń laboratoryjnych
Abstract
Zastosowanie symulatorów edukacyjnych pozwala nie tylko na podniesienie efe-ktywności procesu nauczania, lecz również otwiera cały wachlarz nowych moż-liwości, włącznie z możliwością zdalnego nauczania, pracy z systemami dalekoprzekraczającymi zestawy dostępne w klasycznych laboratoriach oraz obserwa-cji wydarzeń trudnych do obserwacji w rzeczywistych urządzeniach.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- W: Informatyczne przygotowanie nauczycieli :kształcenie zdalne, uwarunkowania, bariery, prognozy strony 263 - 272
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2003
- Bibliographic description:
- Nowicki K., Uhl T.: Ocena możliwości wykorzystania symulatorów w zdalnym nauczaniu do realizacji ćwiczeń laboratoryjnych// W: Informatyczne przygotowanie nauczycieli :kształcenie zdalne, uwarunkowania, bariery, prognozy/ ed. J. Migdałek, B. Kędzierska Kraków: Rabid, 2003, s.263-272
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 58 times
Recommended for you
Projektowanie semantycznych e-usług z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
- J. Balicki,
- G. Drozda,
- J. Masiejczyk
2011
Komputerowe szacowanie zaburzeń elektromagnetycznych
- K. Iwan,
- P. Musznicki,
- M. Turzyński
- + 1 authors
2005