Ocena możliwości wykorzystania symulatorów w zdalnym nauczaniu do realizacji ćwiczeń laboratoryjnych
Abstrakt
Zastosowanie symulatorów edukacyjnych pozwala nie tylko na podniesienie efe-ktywności procesu nauczania, lecz również otwiera cały wachlarz nowych moż-liwości, włącznie z możliwością zdalnego nauczania, pracy z systemami dalekoprzekraczającymi zestawy dostępne w klasycznych laboratoriach oraz obserwa-cji wydarzeń trudnych do obserwacji w rzeczywistych urządzeniach.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- W: Informatyczne przygotowanie nauczycieli :kształcenie zdalne, uwarunkowania, bariery, prognozy strony 263 - 272
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2003
- Opis bibliograficzny:
- Nowicki K., Uhl T.: Ocena możliwości wykorzystania symulatorów w zdalnym nauczaniu do realizacji ćwiczeń laboratoryjnych// W: Informatyczne przygotowanie nauczycieli :kształcenie zdalne, uwarunkowania, bariery, prognozy/ ed. J. Migdałek, B. Kędzierska Kraków: Rabid, 2003, s.263-272
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 58 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Projektowanie semantycznych e-usług z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
- J. Balicki,
- G. Drozda,
- J. Masiejczyk
2011
Komputerowe szacowanie zaburzeń elektromagnetycznych
- K. Iwan,
- P. Musznicki,
- M. Turzyński
- + 1 autorów
2005