Ocena skuteczności zarządzania polską marką - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Ocena skuteczności zarządzania polską marką

Abstract

Przedstawiono wybrane zagadnienia dotyczące zarządzania polską marką. są to przede wszystkim elementy wartości marki oraz jej tożsamości. problemy omówiono na przykładzie firmy wedel, która skutecznie zarządza swoją marką od ponad 150 lat.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Ekonomiczne Problemy Usług pages 29 - 37,
ISSN: 1640-6818
Language:
Polish
Publication year:
2008
Bibliographic description:
Daszkowska M., Koszałka J.: Ocena skuteczności zarządzania polską marką// Zeszyty Naukowe Ekonomiczne Problemy Usług. -., nr. Nr 438 (2008), s.29-37
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 136 times

Recommended for you

Meta Tags