Olek - uczeń z autyzmem w szkole integracyjnej - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Olek - uczeń z autyzmem w szkole integracyjnej

Abstract

Autorami publikacji są rodzice dziecka, którzy podzielili się swoimi spostrzeżeniami z czteroletniej edukacji dziecka z autyzmem w szkole podstawowej, integracyjnej. We wstępie opisano diagnozę, przeprowadzone terapie, pobyt w przedszkolu i rozwój dziecka przed pójściem do szkoły. W drogiej części opisano pobyt dziecka w szkole integracyjnej w klasach 1-4, w szczególności przedstawiono zalety i wady tego typu placówki. Wśród zalet szkoły integracyjnej podkreślono duży, pozytywny wpływ nauki w szkole na rozwój mowy oraz możliwość przebywania dziecka w grupie rówieśników. Wadą szkoły integracyjnej jest natomiast duże obciążenie nauką, niewystarczające dostosowanie treści i tempa nauki do ograniczonych możliwości dziecka z autyzmem oraz brak opieki pozalekcyjnej dla dziecka w klasach 4-6.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Autyzm pages 29 - 32,
ISSN: 1644-5899
Language:
Polish
Publication year:
2014
Bibliographic description:
Bray R., Bray R.: Olek - uczeń z autyzmem w szkole integracyjnej// Autyzm. -., nr. 14 (2014), s.29-32
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 473 times

Recommended for you

Meta Tags