Opinia dotycząca zastosowania mieszanki MCE w trakcie remontu istniejących dróg DK 7 oraz DK 8 w ramach realizacji kontraktu "Kontynuacja projektowania i budowa odcinka drogi ekspresowej S8 od rejonu węzła OPACZ do węzła PASZKÓW"
Abstract
W ramach realizacji kontraktu "Kontynuacja projektowania i budowa odcinka drogi ekspresowej S8 od rejonu węzła OPACZ do węzła PASZKÓW" firma TPA, działając na zlecenie firmy URS Sp. z o.o. przedstawiła propozycję remontu fragmentów istniejących nawierzchni dróg krajowych nr 7 i nr 8 z wykorzystaniem technologii MCE. Takie rozwiązanie jest zgodne z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla tego zadania ale pojawił się problem związany z nowa instrukcją do projektowania i wbudowywania MCE, która ogranicza stosowanie mieszanek MCE dla nawierzchni obciążonych ruchem do kategorii KR4. W związku z zaistniałą sytuacją firma TPA zwróciła się do autorów "Instrukcji projektowania i wbudowywania mieszanek mineralno-cementowo-emulsyjnych (MCE) o ustosunkowanie się do ograniczeń w stosowaniu mieszanek MCE do nawierzchni obciążonych ruchem większym od KR4.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Other
- Type:
- ekspertyza
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2015
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 115 times