Abstract
W niniejszym rozdziale podjęto próbę przedstawienia podstawowych kryteriów postrzegania jakości usług hotelarskich i parahotelarskich, w konsekwencji determinujących decyzję wyboru i zakupu konkretnej usługi z uwzględniniem specyfki regionalnej.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Zarządzanie operacyjne w teorii i praktyce. Wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania rozwoju innowacji strony 123 - 135
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2013
- Bibliographic description:
- Zieliński G., Stoma M.: Percepcja jakości usług noclegowych w uwarunkowaniach regionalnych Pomorza i Lubelszczyzny// Zarządzanie operacyjne w teorii i praktyce. Wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania rozwoju innowacji/ ed. Anna Maria Lis, Grzegorz Zieliński Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2013, s.123-135
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 90 times