Abstrakt
W niniejszym rozdziale podjęto próbę przedstawienia podstawowych kryteriów postrzegania jakości usług hotelarskich i parahotelarskich, w konsekwencji determinujących decyzję wyboru i zakupu konkretnej usługi z uwzględniniem specyfki regionalnej.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Zarządzanie operacyjne w teorii i praktyce. Wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania rozwoju innowacji strony 123 - 135
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Zieliński G., Stoma M.: Percepcja jakości usług noclegowych w uwarunkowaniach regionalnych Pomorza i Lubelszczyzny// Zarządzanie operacyjne w teorii i praktyce. Wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania rozwoju innowacji/ ed. Anna Maria Lis, Grzegorz Zieliński Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2013, s.123-135
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 90 razy