Percepcja jakości usług noclegowych w uwarunkowaniach regionalnych Pomorza i Lubelszczyzny - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Percepcja jakości usług noclegowych w uwarunkowaniach regionalnych Pomorza i Lubelszczyzny

Abstrakt

W niniejszym rozdziale podjęto próbę przedstawienia podstawowych kryteriów postrzegania jakości usług hotelarskich i parahotelarskich, w konsekwencji determinujących decyzję wyboru i zakupu konkretnej usługi z uwzględniniem specyfki regionalnej.

Autorzy (2)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Zarządzanie operacyjne w teorii i praktyce. Wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania rozwoju innowacji strony 123 - 135
Język:
polski
Rok wydania:
2013
Opis bibliograficzny:
Zieliński G., Stoma M.: Percepcja jakości usług noclegowych w uwarunkowaniach regionalnych Pomorza i Lubelszczyzny// Zarządzanie operacyjne w teorii i praktyce. Wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania rozwoju innowacji/ ed. Anna Maria Lis, Grzegorz Zieliński Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2013, s.123-135
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 90 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi