Perceptions of entrepreneurs among Polish students - entrepreneurs' alternative constructions from different, not mainstream research perspective - what do children of transition think? - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Perceptions of entrepreneurs among Polish students - entrepreneurs' alternative constructions from different, not mainstream research perspective - what do children of transition think?

Abstract

Artykuł jest próbą prezentacji wyobrażeń i konstrukcji przedsiębiorców w oczach studentów kierunku zarządzanie i marketing na Politechnice Gdańskiej. Wykorzystane w nim zostały metody analizy zawartości danych wizualnych oraz elementy semiotyki.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
Title of issue:
Enterprise in modern economy. SMEs and entrepreneurship strony 95 - 117
Language:
English
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Starnawska M.: Perceptions of entrepreneurs among Polish students - entrepreneurs' alternative constructions from different, not mainstream research perspective - what do children of transition think?// Enterprise in modern economy. SMEs and entrepreneurship/ ed. ed. Ewa Lechman. Gdańsk: Gdansk University of Technology Publishing House, 2010, s.95-117
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 77 times

Recommended for you

Meta Tags