Perceptions of entrepreneurs among Polish students - entrepreneurs' alternative constructions from different, not mainstream research perspective - what do children of transition think?
Abstract
Artykuł jest próbą prezentacji wyobrażeń i konstrukcji przedsiębiorców w oczach studentów kierunku zarządzanie i marketing na Politechnice Gdańskiej. Wykorzystane w nim zostały metody analizy zawartości danych wizualnych oraz elementy semiotyki.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
- Title of issue:
- Enterprise in modern economy. SMEs and entrepreneurship strony 95 - 117
- Language:
- English
- Publication year:
- 2010
- Bibliographic description:
- Starnawska M.: Perceptions of entrepreneurs among Polish students - entrepreneurs' alternative constructions from different, not mainstream research perspective - what do children of transition think?// Enterprise in modern economy. SMEs and entrepreneurship/ ed. ed. Ewa Lechman. Gdańsk: Gdansk University of Technology Publishing House, 2010, s.95-117
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 63 times