Perceptions of entrepreneurs among Polish students - entrepreneurs' alternative constructions from different, not mainstream research perspective - what do children of transition think?
Abstrakt
Artykuł jest próbą prezentacji wyobrażeń i konstrukcji przedsiębiorców w oczach studentów kierunku zarządzanie i marketing na Politechnice Gdańskiej. Wykorzystane w nim zostały metody analizy zawartości danych wizualnych oraz elementy semiotyki.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
- Tytuł wydania:
- Enterprise in modern economy. SMEs and entrepreneurship strony 95 - 117
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2010
- Opis bibliograficzny:
- Starnawska M.: Perceptions of entrepreneurs among Polish students - entrepreneurs' alternative constructions from different, not mainstream research perspective - what do children of transition think?// Enterprise in modern economy. SMEs and entrepreneurship/ ed. ed. Ewa Lechman. Gdańsk: Gdansk University of Technology Publishing House, 2010, s.95-117
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 63 razy