Abstract
W rozdziale drugim podręcznika przedstawiono podziały i klasyfikacje usłg. Tematykę tę omówiono w czterech następujących podrozdziałach: przegląd podziałów i klasyfikacji usług, rodzaje działalności usługowej według Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD), klasyfikacja usług według Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług (PKWiU), zastosowanie PKWiU i PKD w działalności marketingowej przedsiębiorstw usługowych.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Marketing usług : wybrane aspekty strony 34 - 60
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2005
- Bibliographic description:
- Dąbrowski D.: Podziały i klasyfikacje usług// Marketing usług : wybrane aspekty/ ed. pod red. Józefa Perenca ; [ aut. rozdziałów Marianna Daszkowska et al.] ; Uniwersytet Szczeciński. Szczecin: Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2005, s.34-60
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 312 times