Pomiar kapitału marek własnych detalistów - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Pomiar kapitału marek własnych detalistów

Abstract

Celem artykułu jest przybliżenie istoty pojęcia kapitału marek własnych, zaprezentowanie potencjalnych implikacji praktycznych i przedstawienie kierunków dalszych badań w tym zakresie.

Authors (2)

Cite as

Full text

download paper
downloaded 13 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H Oeconomia no. 49 (XLIX), pages 81 - 88,
ISSN: 0459-9586
Language:
Polish
Publication year:
2015
Bibliographic description:
Łukasik P., Schivinski B.: Pomiar kapitału marek własnych detalistów// Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H Oeconomia. -Vol. 49 (XLIX)., iss. 1 (2015), s.81-88
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 63 times

Recommended for you

Meta Tags