Problemy ankietyzacji przeprowadzanej wśród studentów i ich wpływ na jakość kształcenia na Politechnice Gdańskiej
Abstract
Badania ankietowe przeprowadzane wśród studentów, stanowiących najliczniejszą grupę beneficjentów systemu szkolnictwa wyższego, są istotnym elementem podnoszenia jakości kształcenia na każdej uczelni. Funkcjonujący na Politechnice Gdańskiej system badań ankietowych uwzględnia dwa rodzaje ankiet wypełnianych przez studentów: ankietę oceny nauczyciela akademickiego, ankietę oceny modułu/przedmiotu. Zebrane i opracowane wyniki prowadzonych badań ankietowych, będące zarazem - w przypadku pierwszej ankiety - jednym z elementów systemu oceny pracy nauczycieli akademickich uczelni, stanowią podstawę do wdrażania rozwiązań sprzyjających poprawie jakości kształcenia poprzez doskonalenie programów kształcenia. Niemniej jednak monitorowanie procesu dydaktycznego i jego ewaluacja w oparciu o wymienione wyżej badania ankietowe napotyka na szereg różnorodnych problemów. W publikacji omówione zostały wybrane spośród tych problemów.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach
- Published in:
-
Dzień Jakości PG
pages 25 - 30,
ISSN: 2353-8732 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2016
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 224 times