Projekt Leonardo da Vinci ''Wirtualne kursy zawodowego języka angielskiego oraz system ich ewaluacji VENOCES''.
Abstract
Project VENOCES ma na celu podniesienie poziomu nauczania języków obcych oraz ułatwienie dostępu do wiedzy specjalistycznej przez stworzenie wirtualnych kursów językowych w dziedzinach istotnych dla wszystkich partnerów stosując nowoczesne technologie multimedialne oraz innowacyjne podejście metodologiczne CLIL (ang. Content and Language Learning Approach). Niewątpliwą innowacją założoną przez twórców projektu będzie zastosowanie, obok znanego już nauczania na odległość, elementów szybko rozwijającej się technologii m-Learning (ang. Mobile Learning), czyli wykorzystania telefonii komórkowej w nauczaniu. W ramach projektu VENOCES zostaną opracowane następujące moduły nauczania języka angielskiego: Architektura, Budownictwo Lądowe, Współczesna Fizyka Techniczna, Technologia Internetowa, Ochrona Środowiska, Interpersonalna Komunikacja. Ponadto opracowane będą wskazówki oraz materiały pomocnicze w postaci materiałów kursów i słowników dwujęzycznych dla nauczycieli i użytkowników w języku angielskim oraz językach partnerów. Zaprojektowany i wdrożony będzie system zarządzania jakością w zakresie opracowania zawartości kursów, technologii i wspomagania użytkowników oraz system zarządzania przebiegiem i terminowością zadań wykonywanych zgodnie z założonym harmonogramem projektu.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2005
- Bibliographic description:
- Grabowska A., Anioła-Jędrzejek L.: Projekt Leonardo da Vinci ''Wirtualne kursy zawodowego języka angielskiego oraz system ich ewaluacji VENOCES''.// / : , 2005,
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 113 times