Abstract
Pomiędzy podmiotami rynku dóbr kapitałowych zachodzą określone relacje. Rynek ten daje występującym na nim podmiotom duże możliwości współpracy. Dotyczy ona zwłaszcza nowych produktów, zintegrowanych procesów, łańcuchów wartości a nawet tworzenia nowych branż i firm. Przedsiębiorstwa niechętne do takiej współpracy będą stopniowo traciły swoją wartość rynkową w porównaniu z tymi, które będą efektywnie zarządzały relacjami. Stworzenie systemu mierzenia skuteczności i efektywności relacji jest obecnie koniecznością każdego przedsiębiorstwa.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Wybrane zagadnienia marketingu dóbr inwestycyjnych strony 29 - 39
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2007
- Bibliographic description:
- Daszkowska M.: Relacje w marketingu dóbr kapitałowych // Wybrane zagadnienia marketingu dóbr inwestycyjnych/ ed. pod redakcją naukową Bogumiła Czerwińskiego. Gdańsk: Katedra Marketingu. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Politechnika Gdańska, 2007, s.29-39
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 104 times