Relacje w marketingu dóbr kapitałowych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Relacje w marketingu dóbr kapitałowych

Abstrakt

Pomiędzy podmiotami rynku dóbr kapitałowych zachodzą określone relacje. Rynek ten daje występującym na nim podmiotom duże możliwości współpracy. Dotyczy ona zwłaszcza nowych produktów, zintegrowanych procesów, łańcuchów wartości a nawet tworzenia nowych branż i firm. Przedsiębiorstwa niechętne do takiej współpracy będą stopniowo traciły swoją wartość rynkową w porównaniu z tymi, które będą efektywnie zarządzały relacjami. Stworzenie systemu mierzenia skuteczności i efektywności relacji jest obecnie koniecznością każdego przedsiębiorstwa.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Wybrane zagadnienia marketingu dóbr inwestycyjnych strony 29 - 39
Język:
polski
Rok wydania:
2007
Opis bibliograficzny:
Daszkowska M.: Relacje w marketingu dóbr kapitałowych // Wybrane zagadnienia marketingu dóbr inwestycyjnych/ ed. pod redakcją naukową Bogumiła Czerwińskiego. Gdańsk: Katedra Marketingu. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Politechnika Gdańska, 2007, s.29-39
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 104 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi