Abstract
Celem artykułu jest określenie typowych badań marketingowych użytecznych na poszczególnych etapach rozwoju nowych produktów. Badania te ustalono na podstawie określenia istotnych decyzji i informacji rynkowych potrzebnych do ich podjęcia na każdym z etapów procesu tworzenia nowych produktów.
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 10 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
pages 81 - 88,
ISSN: 1899-3192 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2010
- Bibliographic description:
- Dąbrowski D.: Rodzaje badań marketingowych użytecznych w rozwoju nowych produktów// PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU. -., nr. Nr 97 (2010), s.81-88
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 99 times