Testowanie koncepcji nowych produktów w niemieckich przedsiębiorstwach sprzętu gospodarstwa domowego
Abstract
W artykule przedstawiono wyniki badania, odnośnie stosowania testowania koncepcji nowych produktów, przez niemieckich producentów sprzetu gospodarstwa domowego. Stwierdzono, że większość badanych firm stosuje testowanie koncepcji oraz, że występuje pozytywny związek pomiędzy stosowaniem tej metody a wynikami osiąganymi przy wdrażaniu nowych produktów.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej strony 431 - 438
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2006
- Bibliographic description:
- Dąbrowski D.: Testowanie koncepcji nowych produktów w niemieckich przedsiębiorstwach sprzętu gospodarstwa domowego// Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej/ ed. redaktor naukowy Krystyna Mazurek-Łopacińska. Wrocław: Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego, 2006, s.431-438
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 102 times