Testowanie koncepcji nowych produktów w niemieckich przedsiębiorstwach sprzętu gospodarstwa domowego - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Testowanie koncepcji nowych produktów w niemieckich przedsiębiorstwach sprzętu gospodarstwa domowego

Abstract

W artykule przedstawiono wyniki badania, odnośnie stosowania testowania koncepcji nowych produktów, przez niemieckich producentów sprzetu gospodarstwa domowego. Stwierdzono, że większość badanych firm stosuje testowanie koncepcji oraz, że występuje pozytywny związek pomiędzy stosowaniem tej metody a wynikami osiąganymi przy wdrażaniu nowych produktów.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej strony 431 - 438
Language:
Polish
Publication year:
2006
Bibliographic description:
Dąbrowski D.: Testowanie koncepcji nowych produktów w niemieckich przedsiębiorstwach sprzętu gospodarstwa domowego// Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej/ ed. redaktor naukowy Krystyna Mazurek-Łopacińska. Wrocław: Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego, 2006, s.431-438
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 72 times

Recommended for you

Meta Tags