Abstract
Artykuł opisuje rzemieślniczą sztukę budowania relacji partnerskich na polskich uczelniach. W tym celu posłużono się doświadczeniami Politechniki Gdańskiej - opracowano trójkąt relacji partnerskich pod kątem braku relacji partnerskich pomiędzy poszczególnymi grupami relacji uczelnianych: "Obserwując zmiany zachodzące w społeczeństwie można zauważyć, iż wśród ludzi wzrasta świadomość znaczenia dobrych relacji wzajemnych. Trend ten przenosi się także w różne obszary gospodarki, kreując pozytywne reakcje otoczenia. Obszarem, w którym zaobserwowano wzrost zainteresowania tematyką relacji, są uczelnie wyższe. Uczelnia to instytucja, która u swoich podstaw ma potrzebę budowania i utrzymywania relacji, dlatego rzeczą niezwykle istotną jest to, aby wyodrębnić podstawowe rodzaje relacji przebiegających między podmiotami. Pod pojęciem „sztuka rzemieślnicza” należy rozumieć wszelkie działania zmierzające do budowania relacji. Można je określić jako bardzo podstawowe i powtarzalne, jednakowoż niezbędne, gdyż tworzą fundamenty kolejnych działań."
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- QUO VADIS MARKETINGU : Konsument w świetle nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych strony 47 - 52
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2010
- Bibliographic description:
- Dzienisz W., Nagucka E.: "Rzemieślnicza sztuka" budowania relacji w strukturach samorządności studenckiej// QUO VADIS MARKETINGU : Konsument w świetle nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych/ ed. G. Rosa; A. Smalec; L. Garcz Szczecin: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne o. Wojewódzki w Szczecinie, 2010, s.47-52
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 121 times