"Rzemieślnicza sztuka" budowania relacji w strukturach samorządności studenckiej - Publication - Bridge of Knowledge

Search

"Rzemieślnicza sztuka" budowania relacji w strukturach samorządności studenckiej

Abstract

Artykuł opisuje rzemieślniczą sztukę budowania relacji partnerskich na polskich uczelniach. W tym celu posłużono się doświadczeniami Politechniki Gdańskiej - opracowano trójkąt relacji partnerskich pod kątem braku relacji partnerskich pomiędzy poszczególnymi grupami relacji uczelnianych: "Obserwując zmiany zachodzące w społeczeństwie można zauważyć, iż wśród ludzi wzrasta świadomość znaczenia dobrych relacji wzajemnych. Trend ten przenosi się także w różne obszary gospodarki, kreując pozytywne reakcje otoczenia. Obszarem, w którym zaobserwowano wzrost zainteresowania tematyką relacji, są uczelnie wyższe. Uczelnia to instytucja, która u swoich podstaw ma potrzebę budowania i utrzymywania relacji, dlatego rzeczą niezwykle istotną jest to, aby wyodrębnić podstawowe rodzaje relacji przebiegających między podmiotami. Pod pojęciem „sztuka rzemieślnicza” należy rozumieć wszelkie działania zmierzające do budowania relacji. Można je określić jako bardzo podstawowe i powtarzalne, jednakowoż niezbędne, gdyż tworzą fundamenty kolejnych działań."

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
QUO VADIS MARKETINGU : Konsument w świetle nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych strony 47 - 52
Language:
Polish
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Dzienisz W., Nagucka E.: "Rzemieślnicza sztuka" budowania relacji w strukturach samorządności studenckiej// QUO VADIS MARKETINGU : Konsument w świetle nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych/ ed. G. Rosa; A. Smalec; L. Garcz Szczecin: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne o. Wojewódzki w Szczecinie, 2010, s.47-52
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 121 times

Recommended for you

Meta Tags