Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa hotelarskiego a realizacja celów marketingu relacji - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa hotelarskiego a realizacja celów marketingu relacji

Abstract

Od sposobu zorganizowania przedsiębiorstwa hotelarskiego, czego podstawę stanowi właściwie opracowana struktura organizacyjna, zależy skuteczność i efektywność podejmowanych działań. Ma to również wpływ na realizację celów stawianych przed marketingiem relacji. Decyduje o możliwości stworzenia trwałych relacji z klientem - gościem hotelowym.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Nowe trendy w marketingu dla menedżerów : monografia strony 67 - 79
Language:
Polish
Publication year:
2008
Bibliographic description:
Gołąb-Andrzejak E.: Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa hotelarskiego a realizacja celów marketingu relacji// Nowe trendy w marketingu dla menedżerów : monografia/ ed. pod redakcją naukową: Bogumiła Czerwińskiego; Politechnika Gdańska. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Katedra Marketingu. Gdańsk: Katedra Marketingu WZiE PG, 2008, s.67-79
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 121 times

Recommended for you

Meta Tags