Tradycyjne kanały dystrybucji artykułów konsumpcyjnych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Tradycyjne kanały dystrybucji artykułów konsumpcyjnych

Abstract

Artykuł dotyczy rodzajów kanałów dystrybucji na rynku dóbr konsumpcyjnych. W pracy przedstawione zostały definicje oraz nazwy kanałów dystrybucji. Typy kanałów rynku zostały wyróżnione na podstawie różnych kryteriów klasyfikacji. Ze względu na zmiany zachodzące w łańcuchach dostaw, szczególną uwagę poświecono kanałom bezpośrednim i pośrednim.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Language:
Polish
Publication year:
2004
Bibliographic description:
Miłoszewska-Podrażka E.: Tradycyjne kanały dystrybucji artykułów konsumpcyjnych// / : , 2004, s.0-0
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 451 times

Recommended for you

Meta Tags