Wewnętrzne trudności strategicznej karty wyników - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Wewnętrzne trudności strategicznej karty wyników

Abstract

Autorzy podejmują w artykule dyskusję z powszechnie wyznawanym poglądem, że Strategiczna Karta Wyników jako metoda zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem powinna raczej być stosowana w sektorze dużych przedsiębiorstw, niż małych i średnich. Aby to uczynić, w pierwszej części poniższego tekstu, wskazują na istotne trudności związane z wdrażaniem BSC w aspektach: kosztów, czasochłonności, nadzwyczajnego wysiłku organizacji, nowego spojrzenia na komunikację w dół struktury, dalekiego horyzontu planowania, sceptycyzmu kadry odpowiedzialnej za finanse firmy oraz oporu wśród pozostałych działów organizacji. W drugiej części artykułu autorzy wskazują na to, że wewnętrzne trudności BSC są możliwe do pokonania w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw, gdzie wdrożenie BSC może: kosztować mniej, trwać krócej, być łatwiej komunikowalne wśród pracowników, budzić mniejszy opór organizacji.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Pieniądze i Więź no. R. 9, pages 93 - 98,
ISSN: 1506-7513
Language:
Polish
Publication year:
2006
Bibliographic description:
Waszczyk M., Kubka J.: Wewnętrzne trudności strategicznej karty wyników// Pieniądze i Więź. -Vol. R. 9., nr. nr 2-3(31-32) (2006), s.93-98
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 111 times

Recommended for you

Meta Tags