Wykorzystanie systemów LMS w nauczaniu projektowania architektonicznego na przykładzie kursu ''TRANS_FORM : (R)ewolucja form we współczesnej architekturze''.
Abstract
Referat przedstawia aspekt e-learningu na przykładzie kursu zatytułowanego ''TRANS_FORM. (R)ewolucja form we współczesnej architekturze''. Kurs ten prowadzony był na Wydziale Architektury Politechniki Gdańskiej w semestrze letnim 2004/2005, w ramach przedmiotu obieralnego, pod kierunkiem prof. Jacka Krenza. Tematyka podejmowała zagadnienie podejścia topologicznego we współczesnym projektowaniu architektonicznym i w dużym zakresie dotyczyła wykorzystania technologii cyfrowych w procesie projektowym.Kurs wykorzystywał platformę internetową Moodle i był jednym z pierwszych takich eksperymentów w Polsce, jeśli chodzi o edukację architektoniczną.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Nauka, architektura, edukacja strony 117 - 121
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2006
- Bibliographic description:
- Pęczek G.: Wykorzystanie systemów LMS w nauczaniu projektowania architektonicznego na przykładzie kursu ''TRANS_FORM : (R)ewolucja form we współczesnej architekturze''.// Nauka, architektura, edukacja/ ed. redakcja naukowa Jadwiga C. Żarnowiecka, Aleksander Owerczuk. Białystok: Wydział Architektury Politechniki Białostockiej, 2006, s.117-121
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 85 times