Wykorzystanie systemów LMS w nauczaniu projektowania architektonicznego na przykładzie kursu ''TRANS_FORM : (R)ewolucja form we współczesnej architekturze''. - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Wykorzystanie systemów LMS w nauczaniu projektowania architektonicznego na przykładzie kursu ''TRANS_FORM : (R)ewolucja form we współczesnej architekturze''.

Abstract

Referat przedstawia aspekt e-learningu na przykładzie kursu zatytułowanego ''TRANS_FORM. (R)ewolucja form we współczesnej architekturze''. Kurs ten prowadzony był na Wydziale Architektury Politechniki Gdańskiej w semestrze letnim 2004/2005, w ramach przedmiotu obieralnego, pod kierunkiem prof. Jacka Krenza. Tematyka podejmowała zagadnienie podejścia topologicznego we współczesnym projektowaniu architektonicznym i w dużym zakresie dotyczyła wykorzystania technologii cyfrowych w procesie projektowym.Kurs wykorzystywał platformę internetową Moodle i był jednym z pierwszych takich eksperymentów w Polsce, jeśli chodzi o edukację architektoniczną.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Nauka, architektura, edukacja strony 117 - 121
Language:
Polish
Publication year:
2006
Bibliographic description:
Pęczek G.: Wykorzystanie systemów LMS w nauczaniu projektowania architektonicznego na przykładzie kursu ''TRANS_FORM : (R)ewolucja form we współczesnej architekturze''.// Nauka, architektura, edukacja/ ed. redakcja naukowa Jadwiga C. Żarnowiecka, Aleksander Owerczuk. Białystok: Wydział Architektury Politechniki Białostockiej, 2006, s.117-121
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 85 times

Recommended for you

Meta Tags