Wykorzystanie systemów LMS w nauczaniu projektowania architektonicznego na przykładzie kursu ''TRANS_FORM : (R)ewolucja form we współczesnej architekturze''.
Abstrakt
Referat przedstawia aspekt e-learningu na przykładzie kursu zatytułowanego ''TRANS_FORM. (R)ewolucja form we współczesnej architekturze''. Kurs ten prowadzony był na Wydziale Architektury Politechniki Gdańskiej w semestrze letnim 2004/2005, w ramach przedmiotu obieralnego, pod kierunkiem prof. Jacka Krenza. Tematyka podejmowała zagadnienie podejścia topologicznego we współczesnym projektowaniu architektonicznym i w dużym zakresie dotyczyła wykorzystania technologii cyfrowych w procesie projektowym.Kurs wykorzystywał platformę internetową Moodle i był jednym z pierwszych takich eksperymentów w Polsce, jeśli chodzi o edukację architektoniczną.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Nauka, architektura, edukacja strony 117 - 121
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2006
- Opis bibliograficzny:
- Pęczek G.: Wykorzystanie systemów LMS w nauczaniu projektowania architektonicznego na przykładzie kursu ''TRANS_FORM : (R)ewolucja form we współczesnej architekturze''.// Nauka, architektura, edukacja/ ed. redakcja naukowa Jadwiga C. Żarnowiecka, Aleksander Owerczuk. Białystok: Wydział Architektury Politechniki Białostockiej, 2006, s.117-121
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 85 razy