Wykorzystanie systemów LMS w nauczaniu projektowania architektonicznego na przykładzie kursu ''TRANS_FORM : (R)ewolucja form we współczesnej architekturze''. - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Wykorzystanie systemów LMS w nauczaniu projektowania architektonicznego na przykładzie kursu ''TRANS_FORM : (R)ewolucja form we współczesnej architekturze''.

Abstrakt

Referat przedstawia aspekt e-learningu na przykładzie kursu zatytułowanego ''TRANS_FORM. (R)ewolucja form we współczesnej architekturze''. Kurs ten prowadzony był na Wydziale Architektury Politechniki Gdańskiej w semestrze letnim 2004/2005, w ramach przedmiotu obieralnego, pod kierunkiem prof. Jacka Krenza. Tematyka podejmowała zagadnienie podejścia topologicznego we współczesnym projektowaniu architektonicznym i w dużym zakresie dotyczyła wykorzystania technologii cyfrowych w procesie projektowym.Kurs wykorzystywał platformę internetową Moodle i był jednym z pierwszych takich eksperymentów w Polsce, jeśli chodzi o edukację architektoniczną.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Nauka, architektura, edukacja strony 117 - 121
Język:
polski
Rok wydania:
2006
Opis bibliograficzny:
Pęczek G.: Wykorzystanie systemów LMS w nauczaniu projektowania architektonicznego na przykładzie kursu ''TRANS_FORM : (R)ewolucja form we współczesnej architekturze''.// Nauka, architektura, edukacja/ ed. redakcja naukowa Jadwiga C. Żarnowiecka, Aleksander Owerczuk. Białystok: Wydział Architektury Politechniki Białostockiej, 2006, s.117-121
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 85 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi