Abstrakt
Technologie informacyjno-komunikacyjne zmieniają współczesną edukację i pozwalają na wprowadzanie innowacyjnych metod przekazywania wiedzy i zdobywania umiejętności. Popyt na wiedzę jest ogromny – kształtuje go coraz bardziej zaawansowane technologicznie i infor - macyjnie społeczeństwo oraz rynek pracy, na którym wiele osób, pracujących w zawodach do tej pory nie wymagających umiejętności cyfrowych, stanęło przed koniecznością poszukiwania nowych ścieżek dalszego kształcenia lub budowania nowych dróg swojej kariery zawodowej. Konferencja e-Technologie w Kształceniu Inżynierów , która odbyła się dnia 30 kwietnia 2014 r. na Politechnice Gdańskiej, była właśnie miejscem, w którym wszyscy zainteresowani mogli podzielić się swoimi doświadczeniami w wykorzystaniu modeli i strategii pedagogicznych w e-nauczaniu oraz możliwościami i ograniczeniami, jakie niesie technologia w kształceniu technicznym. Konferencja miała na celu między innymi popularyzację najnowszych technologii w edukacji inżynierskiej oraz pokazanie dobrych praktyk w tym zakresie.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej
strony 68 - 72,
ISSN: - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Dąbrowicz-Tlałka A.: e-Technologie w kształceniu inżynierów, czyli nowoczesna edukacja pokolenia mediów cyfrowych// EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej. -., nr. 1(7) (2014), s.68-72
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 133 razy