Wyznaczanie stref efektywności kanałów dystrybucji na przykładzie wybranego producenta artykułów - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Wyznaczanie stref efektywności kanałów dystrybucji na przykładzie wybranego producenta artykułów

Abstract

Wybór kanału dystrybucji zalicza się do decyzji strategicznych, ponieważ pod uwagę należy wziąć zarówno aspekty ekonomiczne, jak i te, które są związane z obsługą klienta. We współczesnych kanałach dystrybucji, które cechuje duża różnorodność wynikająca ze sposobu przepływu towarów z miejsca ich produkcji do miejsca konsumpcji, istotne znaczenie będzie miał sprawny i szybki przepływ strumieni finansowych, materiałowych i informacyjnych. Celem niniejszego artykułu była analiza kanałów dystrybucji wybranego przedsiębiorstwa z branży spożywczej oraz wyznaczenie stref efektywności dla analizowanych kanałów.

Authors (2)

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Logistyka pages 798 - 807,
ISSN: 1231-5478
Language:
Polish
Publication year:
2015
Bibliographic description:
Odlanicka-Poczobutt M., Brodnicka E.: Wyznaczanie stref efektywności kanałów dystrybucji na przykładzie wybranego producenta artykułów// Logistyka. -., nr. 6 (2015), s.798-807
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 104 times

Recommended for you

Meta Tags