Abstrakt
Wybór kanału dystrybucji zalicza się do decyzji strategicznych, ponieważ pod uwagę należy wziąć zarówno aspekty ekonomiczne, jak i te, które są związane z obsługą klienta. We współczesnych kanałach dystrybucji, które cechuje duża różnorodność wynikająca ze sposobu przepływu towarów z miejsca ich produkcji do miejsca konsumpcji, istotne znaczenie będzie miał sprawny i szybki przepływ strumieni finansowych, materiałowych i informacyjnych. Celem niniejszego artykułu była analiza kanałów dystrybucji wybranego przedsiębiorstwa z branży spożywczej oraz wyznaczenie stref efektywności dla analizowanych kanałów.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Logistyka
strony 798 - 807,
ISSN: 1231-5478 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2015
- Opis bibliograficzny:
- Odlanicka-Poczobutt M., Brodnicka E.: Wyznaczanie stref efektywności kanałów dystrybucji na przykładzie wybranego producenta artykułów// Logistyka. -., nr. 6 (2015), s.798-807
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 151 razy