Założenia modelu biznesu sympozjum naukowego - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Założenia modelu biznesu sympozjum naukowego

Abstract

Celem pracy było sformułowanie podstaw modelu biznesu sympozjum naukowego. realizując ten cel określono istotę (definicja, wartości, cele) sympozjum naukowego. Wykorzystując uprzednio sformułowane pojęcie modelu biznesu dokonano transpozycji do istoty sympozjum naukowego. Umożliwiło to odkrycie nowego rodzaju wartości występujących w modelach biznesów - organizacyjnych.

Authors (2)

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Kompetencje - Modele Biznesu - Strategie strony 49 - 59
Language:
Polish
Publication year:
2016
Bibliographic description:
Falencikowski T., Nogalski B.: Założenia modelu biznesu sympozjum naukowego// Kompetencje - Modele Biznesu - Strategie/ ed. Jerzy Rokita Katowice: Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa, 2016, s.49-59
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 107 times

Recommended for you

Meta Tags