Abstract
Celem pracy było sformułowanie podstaw modelu biznesu sympozjum naukowego. realizując ten cel określono istotę (definicja, wartości, cele) sympozjum naukowego. Wykorzystując uprzednio sformułowane pojęcie modelu biznesu dokonano transpozycji do istoty sympozjum naukowego. Umożliwiło to odkrycie nowego rodzaju wartości występujących w modelach biznesów - organizacyjnych.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Kompetencje - Modele Biznesu - Strategie strony 49 - 59
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2016
- Bibliographic description:
- Falencikowski T., Nogalski B.: Założenia modelu biznesu sympozjum naukowego// Kompetencje - Modele Biznesu - Strategie/ ed. Jerzy Rokita Katowice: Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa, 2016, s.49-59
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 104 times