Założenia modelu biznesu sympozjum naukowego - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Założenia modelu biznesu sympozjum naukowego

Abstrakt

Celem pracy było sformułowanie podstaw modelu biznesu sympozjum naukowego. realizując ten cel określono istotę (definicja, wartości, cele) sympozjum naukowego. Wykorzystując uprzednio sformułowane pojęcie modelu biznesu dokonano transpozycji do istoty sympozjum naukowego. Umożliwiło to odkrycie nowego rodzaju wartości występujących w modelach biznesów - organizacyjnych.

Autorzy (2)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Kompetencje - Modele Biznesu - Strategie strony 49 - 59
Język:
polski
Rok wydania:
2016
Opis bibliograficzny:
Falencikowski T., Nogalski B.: Założenia modelu biznesu sympozjum naukowego// Kompetencje - Modele Biznesu - Strategie/ ed. Jerzy Rokita Katowice: Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa, 2016, s.49-59
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 107 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi