Zarządzanie krajobrazem w czasach konsumpcji - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Zarządzanie krajobrazem w czasach konsumpcji

Abstract

Konsumpcyjna rzeczywistość późnej nowoczesności przeformułowuje kształty krajobrazu kulturowego. W zarządzaniu krajobrazem kulturowym ujawniają się sprzeczności pomiędzy ciągłością kultury a jej epizodycznością, pomiędzy tym co publiczne a tym co prywatne, pomiędzy użytkownikiem a konsumentem krajobrazu, wreszcie pomiędzy wartością dziedzictwa a jego wystawionym na sprzedaż symbolem. Rozwiązanie rodzących się w warunkach konsumpcji problemów kształtowania krajobrazu wymaga rozwijania kompetencji przestrzennej w procesie edukacji.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 8 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-NC-ND open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Prace Komisji Krajobrazu Kulturowego pages 560 - 566,
ISSN: 1896-1460
Language:
Polish
Publication year:
2008
Bibliographic description:
Górka A.: Zarządzanie krajobrazem w czasach konsumpcji// Prace Komisji Krajobrazu Kulturowego PTG. -., (2008), s.560-566
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 102 times

Recommended for you

Meta Tags