Abstract
Celem niniejszego rozdziału jest identyfikacja czynników zmian w wymiarach jakości usług w odniesieniu do trzech kluczowych składowych występujących w podmiotach gospodarczych, jakimi są: obszar wejścia do działań operacyjnych, działania operacyjne oraz obszar wyjścia.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Zarządzanie operacyjne w teorii i praktyce : Systemy Procesy Narzędzia strony 55 - 63
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2013
- Bibliographic description:
- Łopatowska J., Zieliński G.: Zmiany w zarządzaniu operacyjnym w usługach// Zarządzanie operacyjne w teorii i praktyce : Systemy Procesy Narzędzia/ ed. Ludmiła Zawadzka, Grzegorz Zieliński Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2013, s.55-63
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 88 times