Zmiany w zarządzaniu operacyjnym w usługach - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Zmiany w zarządzaniu operacyjnym w usługach

Abstract

Celem niniejszego rozdziału jest identyfikacja czynników zmian w wymiarach jakości usług w odniesieniu do trzech kluczowych składowych występujących w podmiotach gospodarczych, jakimi są: obszar wejścia do działań operacyjnych, działania operacyjne oraz obszar wyjścia.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Zarządzanie operacyjne w teorii i praktyce : Systemy Procesy Narzędzia strony 55 - 63
Language:
Polish
Publication year:
2013
Bibliographic description:
Łopatowska J., Zieliński G.: Zmiany w zarządzaniu operacyjnym w usługach// Zarządzanie operacyjne w teorii i praktyce : Systemy Procesy Narzędzia/ ed. Ludmiła Zawadzka, Grzegorz Zieliński Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2013, s.55-63
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 91 times

Recommended for you

Meta Tags