Abstrakt
Celem niniejszego rozdziału jest identyfikacja czynników zmian w wymiarach jakości usług w odniesieniu do trzech kluczowych składowych występujących w podmiotach gospodarczych, jakimi są: obszar wejścia do działań operacyjnych, działania operacyjne oraz obszar wyjścia.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Zarządzanie operacyjne w teorii i praktyce : Systemy Procesy Narzędzia strony 55 - 63
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Łopatowska J., Zieliński G.: Zmiany w zarządzaniu operacyjnym w usługach// Zarządzanie operacyjne w teorii i praktyce : Systemy Procesy Narzędzia/ ed. Ludmiła Zawadzka, Grzegorz Zieliński Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2013, s.55-63
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 91 razy