Zmiany w zarządzaniu operacyjnym w usługach - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Zmiany w zarządzaniu operacyjnym w usługach

Abstrakt

Celem niniejszego rozdziału jest identyfikacja czynników zmian w wymiarach jakości usług w odniesieniu do trzech kluczowych składowych występujących w podmiotach gospodarczych, jakimi są: obszar wejścia do działań operacyjnych, działania operacyjne oraz obszar wyjścia.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Zarządzanie operacyjne w teorii i praktyce : Systemy Procesy Narzędzia strony 55 - 63
Język:
polski
Rok wydania:
2013
Opis bibliograficzny:
Łopatowska J., Zieliński G.: Zmiany w zarządzaniu operacyjnym w usługach// Zarządzanie operacyjne w teorii i praktyce : Systemy Procesy Narzędzia/ ed. Ludmiła Zawadzka, Grzegorz Zieliński Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2013, s.55-63
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 51 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi