Media Management
ISSN:
eISSN:
Wydawca:
Dyscypliny:
- nauki o komunikacji społecznej i mediach (Dziedzina nauk społecznych)
Punkty Ministerialne: Pomoc
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
Rok 2024 | 40 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
2024 | 40 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
2023 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023 |
2022 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2021 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2020 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2019 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2018 | 6 | B |
2017 | 6 | B |
2016 | 6 | B |
2015 | 6 | B |
Model czasopisma:
Impact Factor:
Polityka wydawnicza:
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
- Informacja o polityce wydawniczej
- https://ejournals.eu/czasopismo/zarzadzanie-mediami/strona/prawa-autorskie-udostepnianie-archiwizacja otwiera się w nowej karcie
- Informacja o warunkach samoarchiwizacji
- https://ejournals.eu/czasopismo/zarzadzanie-mediami/strona/prawa-autorskie-udostepnianie-archiwizacja otwiera się w nowej karcie
- Czy czasopismo pozwala na samoarchiwizację
- Tak - bez ograniczeń
- Informacje o polityce dot. danych badawczych
- https://ejournals.eu/czasopismo/zarzadzanie-mediami/strona/prawa-autorskie-udostepnianie-archiwizacja otwiera się w nowej karcie
- Embargo w miesiącach
- brak embargo
- Informacje dodatkowe
-
Przy samoarchiwizacji / rozpowszechnianiu należy podać źródło oryginału i DOI.
Samoarchiwizacja / rozpowszechnianie tekstu możliwa dopiero po ukazaniu się na stronie internetowej czasopisma.
Redakcja rekomenduje udostępnianie danych badawczych w ogólnodostępnych repozytoriach.
Licencja CC BY 4.0 obowiązuje od T. 10, Z. 1 (2022).
Dla zeszytów T. 5, Z. 1 (2017) – T. 9, Z. 4 (2021) obowiązywała licencja CC BY-NC-ND 4.0.
Prace opublikowane w tym czasopiśmie
Filtry
wszystkich: 4
Katalog Czasopism
Rok 2021
-
Among Friends: The Role of Friendship in Alternative Organizations
PublikacjaFriendship, a mutual and profound relationship, permeates history of human culture and occurs in all social situations, including professional and informal human activities. In organizations, it develops through processes of communication and generates a communication culture of kindness and support. Organizational friendship enhances work engagement and satisfaction, as well as helps to promote individual ends. This article investigates...
-
Współczesny Word of Mouth – dylematy pojęciowe
PublikacjaPrzekaz ustny (Word of Mouth) jest obecnie jednym z najważniejszych czynników, które mają wpływ na klientów podczas podejmowania decyzji o zakupie, a także na zarządzanie ich zachowaniami w procesie dokonywania zakupów. Szczególne znaczenie ma on w przypadku dóbr niematerialnych, o wysokim ryzyku zakupu, jakim są usługi. Rosnąca liczba jego nowych form i coraz bardziej skomplikowana natura, związana głównie z umieszczaniem opinii...
Rok 2019
-
Fake News: Possibility of Identification in Post-Truth Media Ecology System
PublikacjaThe main aim of the article is identification of the attitudes towards the processes of identification and verification of fake news in the environment of digital media. The subject of the research refers to the users’ attitudes towards fake news. As indicated by the research, the attitudes towards fake news are not unambiguous. About 2/3 of the respondents claim that they are not able to distinguish fake news from true information;...
-
Profesjonalizacja zawodu dziennikarza w obliczu konwergencji mediów
PublikacjaCelem artykułu jest poszerzenie stanu obecnej wiedzy na temat zmian zachodzących w dziennikarstwie, spowodowanych digitalizacją oraz konwergencją mediów. Autorzy przeprowadzili badania wśród dziennikarzy, które dotyczyły ich opinii na temat profesjonalizacji, procesu zmian w mediach oraz możliwości i zagrożeń spowodowanych przez nowe media.
wyświetlono 1224 razy