Zarządzanie Mediami - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Zarządzanie Mediami

Media Management

ISSN:

2353-5938

eISSN:

2354-0214

Wydawca:

Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Dyscypliny:

  • nauki o komunikacji społecznej i mediach (Dziedzina nauk społecznych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 40 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 40 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2018 6 B
2017 6 B
2016 6 B
2015 6 B

Model czasopisma:

Open Access

Impact Factor:

brak danych

Polityka wydawnicza:

Licencja: CC BY 4.0
Licencja
Creative Commons: BY 4.0 otwiera się w nowej karcie
Informacja o polityce wydawniczej
https://ejournals.eu/czasopismo/zarzadzanie-mediami/strona/prawa-autorskie-udostepnianie-archiwizacja otwiera się w nowej karcie
Informacja o warunkach samoarchiwizacji
https://ejournals.eu/czasopismo/zarzadzanie-mediami/strona/prawa-autorskie-udostepnianie-archiwizacja otwiera się w nowej karcie
Czy czasopismo pozwala na samoarchiwizację
Tak - bez ograniczeń
Submitted Version Pomoc
nie
Accepted Version Pomoc
tak
Published Version Pomoc
tak
Informacje o polityce dot. danych badawczych
https://ejournals.eu/czasopismo/zarzadzanie-mediami/strona/prawa-autorskie-udostepnianie-archiwizacja otwiera się w nowej karcie
Embargo w miesiącach
brak embargo
Informacje dodatkowe
Przy samoarchiwizacji / rozpowszechnianiu należy podać źródło oryginału i DOI.
Samoarchiwizacja / rozpowszechnianie tekstu możliwa dopiero po ukazaniu się na stronie internetowej czasopisma.
Redakcja rekomenduje udostępnianie danych badawczych w ogólnodostępnych repozytoriach.
Licencja CC BY 4.0 obowiązuje od T. 10, Z. 1 (2022).
Dla zeszytów T. 5, Z. 1 (2017) – T. 9, Z. 4 (2021) obowiązywała licencja CC BY-NC-ND 4.0.

Filtry

wszystkich: 4

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2021
  • Among Friends: The Role of Friendship in Alternative Organizations
    Publikacja

    - Zarządzanie Mediami - Rok 2021

    Friendship, a mutual and profound relationship, permeates history of human culture and occurs in all social situations, including professional and informal human activities. In organizations, it devel­ops through processes of communication and generates a communication culture of kindness and support. Organizational friendship enhances work engagement and satisfaction, as well as helps to promote individual ends. This article investigates...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

  • Współczesny Word of Mouth – dylematy pojęciowe
    Publikacja

    Przekaz ustny (Word of Mouth) jest obecnie jednym z najważniejszych czynników, które mają wpływ na klientów podczas podejmowania decyzji o zakupie, a także na zarządzanie ich zachowaniami w procesie dokonywania zakupów. Szczególne znaczenie ma on w przypadku dóbr niematerialnych, o wysokim ryzyku zakupu, jakim są usługi. Rosnąca liczba jego nowych form i coraz bardziej skomplikowana natura, związana głównie z umieszczaniem opinii...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

Rok 2019
  • Fake News: Possibility of Identification in Post-Truth Media Ecology System
    Publikacja

    The main aim of the article is identification of the attitudes towards the processes of identification and verification of fake news in the environment of digital media. The subject of the research refers to the users’ attitudes towards fake news. As indicated by the research, the attitudes towards fake news are not unambiguous. About 2/3 of the respondents claim that they are not able to distinguish fake news from true information;...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

  • Profesjonalizacja zawodu dziennikarza w obliczu konwergencji mediów
    Publikacja

    - Zarządzanie Mediami - Rok 2019

    Celem artykułu jest poszerzenie stanu obecnej wiedzy na temat zmian zachodzących w dziennikarstwie, spowodowanych digitalizacją oraz konwergencją mediów. Autorzy przeprowadzili badania wśród dziennikarzy, które dotyczyły ich opinii na temat profesjonalizacji, procesu zmian w mediach oraz możliwości i zagrożeń spowodowanych przez nowe media.

    Pełny tekst do pobrania w portalu

wyświetlono 1312 razy