Abstrakt
Knowledge Management as an area of education is still a big challenge for teachers and practitioners. Nevertheless, there are several useful teaching methods in active education, especially oriented towards courses where innovation and delivering dynamic knowledge are critical. The goal of the paper is to present and discuss criteria relevant in the selection of active educational methods supporting knowledge management courses. Examples of real cases from business schools seem to confirm the usefulness of a learner-centered approach.
Cytowania
-
4
CrossRef
-
0
Web of Science
-
5
Scopus
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 40 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- Copyright (IFIP International Federation for Information Processing 2020)
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2018
- Opis bibliograficzny:
- Owoc M., Weichbroth P.: A Note on Knowledge Management Education: Towards Implementing Active Learning Methods// Artificial Intelligence for Knowledge Management/ : , 2018, s.124-140
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.1007/978-3-030-52903-1_10
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 102 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Knowledge pills in Education and Training: A Literature Review
- E. Bolisani,
- E. Scarso,
- M. Zięba
- + 4 autorów
2022
UK travel agents’ evaluation of eLearning courses offered by destinations: an exploratory study.
- N. Kalbaska,
- H. A. Lee,
- L. Cantoni
- + 1 autorów
2013