Abstrakt
W niniejszym rozdziale autor zaprezentował kluczowe aspekty związane z oceną poziomu satysfakcji konsumentów z zakupu wyrobów i usług, w zwiazku z zaspokojeniem indywidualnych potrzeb. W tym celu skonstruowano algorytm postępowania oceny poziomu satysfakcji z realizacji działań służących zaspokojeniu potrzeb przez człowieka a następnie dokonano charakterystyki poszczególnych faz tego algorytmu z uwzglednieiem kroków postepowania.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Wybrane aspekty doskonalenia organizacji, wyrobów i usług strony 7 - 25
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Zieliński G.: Aspekty projakościowe w mechanizmach budowy satysfakcji klientów// Wybrane aspekty doskonalenia organizacji, wyrobów i usług/ ed. eds. Małgorzata Szymańska-Brałkowska, Grzegorz Zieliński. Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2011, s.7-25
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 86 razy