Enterprise Gamification - Learning as a Side Effect of Competition - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Enterprise Gamification - Learning as a Side Effect of Competition

Abstrakt

Gmification in companies can be used for driving desired employees behaviour that are advantageous to their development and performance improvement. This paper presents tools acquired from online social networking services and game mechanisms to encourage managers to compete by providing extended statistics and user profiles features in e-learning system.

Autorzy (5)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
materiały konferencyjne indeksowane w Web of Science
Tytuł wydania:
11th International Technology, Education and Development Conference strony 9637 - 9642
ISSN:
2340-1079
Język:
angielski
Rok wydania:
2017
Opis bibliograficzny:
Graul C., Wachowicz J., Bielski R., Kufel K., Żółtowski M..: Enterprise Gamification - Learning as a Side Effect of Competition, W: 11th International Technology, Education and Development Conference, 2017, IATD,.
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 110 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi