Abstrakt
Artykuł analizuje szerokie spektrum zagadnień związanych z infografikami. Opisuje sposoby ich tworzenia w celu efektywnej wizualizacji informacji, danych i wiedzy oraz publikowania ich w portalach LCMS dla osiągnięcia celów pedagogicznych. Zwraca uwagę na znaczenie, jakie mają w stymulowaniu studentów do aktywnego i kreatywnego uczestniczenia w procesie uczenia się. Podkreśla także ich ogromną rolę w innowacyjnej edukacji, w szczególności we współczesnej edukacji akademickiej, której zadaniem jest wspieranie każdego studenta w rozwoju umiejętności twardych i miękkich potrzebnych do osiągnięcia sukcesu w zmieniającym się środowisku pracy. Zdaniem autorów infografiki czynią zwłaszcza kształcenie zdalne jeszcze bardziej interaktywnym, stymulującym i satysfakcjonującym doświadczeniem.
Cytowania
-
1
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Autorzy (5)
Cytuj jako
Pełna treść
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.15584/eti.2018.2.17
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Journal Education, Technology and Computer Science
strony 129 - 137,
ISSN: 2719-6550 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2018
- Opis bibliograficzny:
- Ren-Kurc, A., Roszak, M., Kowalewski, W., Mokwa-Tarnowska I., Dutkiewicz, A.: Infografika - aktywizujące środowisko edukacyjne// Edukacja - Technika - Informatyka. -., iss. 2(24) (2018), s.129-137
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.15584/eti.2018.2.17
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 151 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Online Interactivity – Shift Towards E-textbook-based Medical Education
- A. Dutkiewicz,
- B. Kołodziejczak,
- P. Leszczyński
- + 4 autorów