Abstrakt
Przedstawiono wyniki obliczeń projektowych oraz rozwiązanie konstrukcyjne klimatyzacji Klubu Muzycznego znajdującego się na terenie Gdańska. Oceniono koszty inwestycyjne rozwiązania. Przedstawiono wyniki badań ankietowych dotyczących zarówno zapotrzebowania ze strony decydentów lokali gastronomicznych na urządzenia klimatyzacyjne jak i akceptowanych przez nich kosztów.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Technika Chłodnicza i Klimatyzacyjna
nr 9,
strony 83 - 85,
ISSN: 1231-188X - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2002
- Opis bibliograficzny:
- Jaskólski M., Bolewicki P.: Marketing a klimatyzacja// Technika Chłodnicza i Klimatyzacyjna. -Vol. 9., nr. 3 (2002), s.83-85
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 115 razy