Obsługa klienta jako narzędzie uzyskiwania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Obsługa klienta jako narzędzie uzyskiwania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa.

Abstrakt

Przedstawione jest rosnące znaczenie obsługi klienta jako czynnika konkurencyjności rynkowej. Interpretowane jest pojęcie obsługi klienta. Ukazane jest miejsce obsługi klienta w marketingu. Szczególny nacisk kładziony jest na prezentację zintegrowanego systemy obsługi klienta bazującego na trzech grupach elementów: elementach przedtransakcyjnych, transakcyjnych i potransakcyjnych.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Język:
polski
Rok wydania:
2004
Opis bibliograficzny:
Gołąb-Andrzejak E.: Obsługa klienta jako narzędzie uzyskiwania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa.// / : , 2004, s.0-0
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 145 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi