Abstrakt
Artykuł dotyczy aktualnych trendów w konstrukcji inteligentnych systemów edukacyjnych, uwzględniających stan emocjonalny ucznia w doborze ścieżki nauczania. Artykuł przedstawia założenia i rezultaty badania ankietowego, którego celem było określenie, jak zastosowanie automatycznego rozpoznawania emocji jest postrzegane w kontekście edukacyjnym. Badanie przeprowadzono wśród studentów oraz pracowników uczelni wyższych w Polsce. Rezultaty mogą być przydatne dla badaczy informatyki afektywnej, zajmujących się zastosowaniami w edukacji, a także dla producentów aplikacji edukacyjnych, rozważających rozszerzenie systemów o aspekt rozpoznawania emocji.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej
strony 26 - 41,
ISSN: - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2017
- Opis bibliograficzny:
- Landowska A., Brodny G.: Postrzeganie inwazyjności automatycznego rozpoznawania emocji w kontekście edukacyjnym// EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej. -., nr. 1(13) (2017), s.26-41
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 166 razy