Survey of ICT students' views on self-assessment of professional preparation after remote study - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Survey of ICT students' views on self-assessment of professional preparation after remote study

Abstrakt

The contemporary post-pandemic reality is characterised by an undisputable shift toward remote education and work. The aim of this article is to identify the assessment of ICT evaluation of different forms of study, including desktop, remote and hybrid forms; to find out their preferences towards different forms of education and work, and to determine their sense of self-efficacy in terms of professional tasks undertaken after remote education. A survey method was used and the research sample was based on purposive sampling. The results indicate that, although a hybrid environment is preferred in both educational and professional contexts, the challenge remains to optimise this format in order to improve the quality of education. Nevertheless, the surveyed students feel self-efficacious in their professional activities after remote education.

Cytowania

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach
Opublikowano w:
Edukacja Ustawiczna Dorosłych strony 67 - 77,
ISSN: 1507-6563
Język:
angielski
Rok wydania:
2024
Opis bibliograficzny:
Szczerska M., Tomczak M., Ziemiański P., Wajszczyk K.: Survey of ICT students' views on self-assessment of professional preparation after remote study// Edukacja Ustawiczna Dorosłych -,iss. 2 (2024), s.67-77
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.34866/hax4-yv14
Źródła finansowania:
  • Publikacja bezkosztowa
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 13 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi