Abstrakt
The contemporary post-pandemic reality is characterised by an undisputable shift toward remote education and work. The aim of this article is to identify the assessment of ICT evaluation of different forms of study, including desktop, remote and hybrid forms; to find out their preferences towards different forms of education and work, and to determine their sense of self-efficacy in terms of professional tasks undertaken after remote education. A survey method was used and the research sample was based on purposive sampling. The results indicate that, although a hybrid environment is preferred in both educational and professional contexts, the challenge remains to optimise this format in order to improve the quality of education. Nevertheless, the surveyed students feel self-efficacious in their professional activities after remote education.
Cytowania
-
0
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Autorzy (4)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach
- Opublikowano w:
-
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
strony 67 - 77,
ISSN: 1507-6563 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2024
- Opis bibliograficzny:
- Szczerska M., Tomczak M., Ziemiański P., Wajszczyk K.: Survey of ICT students' views on self-assessment of professional preparation after remote study// Edukacja Ustawiczna Dorosłych -,iss. 2 (2024), s.67-77
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.34866/hax4-yv14
- Źródła finansowania:
-
- Publikacja bezkosztowa
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 13 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
DevEmo—Software Developers’ Facial Expression Dataset
- M. Manikowska,
- D. Sadowski,
- A. Sowiński
- + 1 autorów