Abstrakt
W artykule przedstawione zostały zarówno teoretyczne podstawy, jak i praktyczne zastosowania efektywnej formy wsparcia dydaktycznego jaką jest tutoring rówieśniczy. Analizie poddane zostały zajęcia realizowane w ramach tutoringu rówieśniczego na Wydziale Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej. Analiza obejmuje ocenę efektywności tych zajęć, zaangażowanie studentów oraz ich satysfakcję z procesu nauki. Omówione zostały również wnioski i rekomendacje dotyczące dalszego rozwijania programów tutoringowych, które mogą przyczynić się do poprawy jakości kształcenia na poziomie akademickim.
Cytowania
-
0
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej
strony 55 - 58,
ISSN: 1425-5766 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2024
- Opis bibliograficzny:
- Bartłomiejczyk A., Mielewska B.: Tutoring rówieśniczy jako skuteczna metoda wspierania procesu uczenia się// Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej -,iss. 76 (2024), s.55-58
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.32016/1.76.10
- Źródła finansowania:
-
- Publikacja bezkosztowa
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 12 razy