Zarządzanie relacjami z klientami a przewaga konkurencyjna - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Zarządzanie relacjami z klientami a przewaga konkurencyjna

Abstrakt

W artykule poruszono kluczowe kwestie związane z rynkową koncepcją marketingu relacji w kontekście Customer Relationship Management. Właściwe stosowanie odpowiednio dobranego systemu CRM ukazano jako metodę uzyskiwania przewagi konkurencyjnej.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing nr Nr 272, strony 145 - 150,
ISSN: 1234-3706
Język:
polski
Rok wydania:
2010
Opis bibliograficzny:
Gołąb-Andrzejak E.: Zarządzanie relacjami z klientami a przewaga konkurencyjna// Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing. -Vol. Nr 272., nr. Zesz. 17, nr 2 (2010), s.145-150
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 107 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi