ISSN:
1061-3773
eISSN:
1099-0542
Dyscypliny:
- etnologia i antropologia kulturowa (Dziedzina nauk humanistycznych)
- architektura i urbanistyka (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- informatyka techniczna i telekomunikacja (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- inżynieria biomedyczna (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- inżynieria lądowa, geodezja i transport (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- nauki o rodzinie (Dziedzina nauk o rodzinie)
- nauki o bezpieczeństwie (Dziedzina nauk społecznych)
- informatyka (Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych)
Punkty Ministerialne: Pomoc
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
Rok 2024 | 40 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
2024 | 40 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
2023 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023 |
2022 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2021 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2020 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2019 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2018 | 20 | A |
2017 | 20 | A |
2016 | 20 | A |
2015 | 20 | A |
2014 | 15 | A |
2013 | 20 | A |
2012 | 15 | A |
2011 | 15 | A |
2010 | 13 | A |
Model czasopisma:
Hybrydowe
Punkty CiteScore:
Rok | Punkty |
---|---|
Rok 2023 | 7.2 |
Rok | Punkty |
---|---|
2023 | 7.2 |
2022 | 5.7 |
2021 | 4.2 |
2020 | 2.9 |
2019 | 2.1 |
2018 | 2.1 |
2017 | 2.3 |
2016 | 2.3 |
2015 | 2.2 |
2014 | 2.1 |
2013 | 1.6 |
2012 | 1.2 |
2011 | 0.8 |
Impact Factor:
Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma
Sherpa Romeo:
Prace opublikowane w tym czasopiśmie
Filtry
wszystkich: 1
Katalog Czasopism
Rok 2012
-
mechanical engineering education via projects in multibody dynamics
PublikacjaPraca prezentuje rozważania nad wykorzystaniem interdyscyplinarnych projektów bazujących na zasadach dynamiki układów wieloczłonowych, traktowanych tu jako rozwinięcie kursu klasycznej mechaniki. Celem dydaktycznym jest zebranie w jednym procesie dydaktycznym takich aspektów jak: możliwość wykorzystania poznanych teoretycznie równań do modelowania i analizy znanego mu obiektu rzeczywistego; umożliwienie formułowania i testowania...
wyświetlono 512 razy