Computer Science Research Notes - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Computer Science Research Notes

ISSN:

2464-4617

eISSN:

2464-4625

Dyscypliny:

  • nauki medyczne (Dziedzina nauk medycznych i nauk o zdrowiu)
  • nauki o zdrowiu (Dziedzina nauk medycznych i nauk o zdrowiu)
  • nauki o rodzinie (Dziedzina nauk o rodzinie)
  • psychologia (Dziedzina nauk społecznych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 20 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 20 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 20 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 20 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 20 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 20 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 20 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)

Model czasopisma:

Open Access

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
Rok 2022 0.3
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2022 0.3
2021 0.5

Impact Factor:

brak danych

Filtry

wszystkich: 2

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2022
  • Featured based CAVE software factory

    In the paper we convey the lessons learned along the path we have gone through several years since establishing a room-sized CAVE installation at our university, from craft manufacturing and ad-hoc software reuse of VR software products to the robust feature driven software product line (SPL) implementing the Product Line Engineering (PLE) factory paradigm. With that we can serve all our departments and other entities from the...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

  • Graphical interface adaption for children to explain astronomy proportions and distances
    Publikacja
    • K. García Martínez
    • J. Lebiedź
    • A. Iglesias Bustillo

    - Computer Science Research Notes - Rok 2022

    Mobile Science Center is a Polish project that seeks to bring astronomy knowledge to wider social groups through various applications. In its development it is necessary to design a graphical interface that explains a concept that is difficult to assimilate such as spatial proportions and distances. This paper develops a framework to create graphical representations that explain this learning to the target audience of children....

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

wyświetlono 128 razy