Key Engineering Materials - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Key Engineering Materials

ISSN:

1662-9795

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 5 Czasopisma spoza wykazu ministerialnego 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 5 Czasopisma spoza wykazu ministerialnego 2024
2023 5 Czasopisma spoza wykazu ministerialnego 2023
2022 5 Czasopisma spoza wykazu ministerialnego (2019-2022)
2021 5 Czasopisma spoza wykazu ministerialnego (2019-2022)
2020 5 Czasopisma spoza wykazu ministerialnego (2019-2022)
2019 5 Czasopisma spoza wykazu ministerialnego (2019-2022)
2018 8 B
2017 8 B
2014 8 B
2013 8 B
2012 8 B
2011 8 B
2010 20 A

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
Rok 2022 0.9
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2022 0.9
2021 0.9
2020 0.8
2019 0.8
2018 0.7
2017 0.6
2016 0.5
2015 0.5
2014 0.4
2013 0.4
2012 0.3
2011 0.3

Impact Factor:

brak danych

Filtry

wszystkich: 85

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2015
Rok 2010
  • Linear viscoelastic modelling of damage-involved structural pounding during earthquakes
    Publikacja

    - Key Engineering Materials - Rok 2010

    Damage-involved structural pounding during earthquakes has been recently intensively studied using different impact force models. The results of the previous studies indicate that the linear viscoelastic model is relatively simple yet accurate in modelling pounding-involved behaviour of structures during earthquakes. The only shortcoming of the model is a negative value of the pounding force occurring just before separation, which...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

Rok 2016
Rok 2014
Rok 2012
Rok 2011
Rok 2013
Rok 2020
  • Poroelastic Material for Urban Roads Wearing Courses

    Conventional road materials used for producing wearing courses of roads are based on mineral aggregate and bituminous or Portland cement binders. The road materials must be optimized for different properties, including skid resistance, durability, rolling resistance and tire/road noise. Unfortunately, it seems that within classic technologies it is very difficult to achieve further reduction of tire/road noise. Innovative porous...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

wyświetlono 1129 razy