Romanian Journal of Economic Forecasting - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Romanian Journal of Economic Forecasting

ISSN:

1582-6163

eISSN:

2537-6071

Dyscypliny:

  • nauki o rodzinie (Dziedzina nauk o rodzinie)
  • ekonomia i finanse (Dziedzina nauk społecznych)
  • geografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzenna (Dziedzina nauk społecznych)
  • nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)
  • stosunki międzynarodowe (Dziedzina nauk społecznych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 20 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 20 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 20 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 20 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 20 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 20 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 20 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2018 15 A
2017 15 A
2016 15 A
2015 15 A
2014 15 A
2013 15 A
2012 20 A
2011 20 A

Model czasopisma:

Open Access

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
Rok 2022 1.5
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2022 1.5
2021 1.4
2020 1.4
2019 1.1
2018 0.7
2017 0.6
2016 0.6
2015 0.6
2014 0.6
2013 0.7
2012 0.7
2011 0.6

Impact Factor:

Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma

Filtry

wszystkich: 2

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2018
  • Inflation Forecast or Forecast(s) Targeting?

    The paper refers to L.E.O. Svensson’s concept of inflation forecast targeting (IFT) and its implementation by central banks of Sweden, Norway and the Czech Republic. The study focuses on (1) inflation forecasts published by selected central banks, i.e.headline inflation and core or monetary policy-relevant (MPR) inflation, which are made on the assumption of endogenous instrument rate, (2) one-year consumer...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

Rok 2011

wyświetlono 415 razy