ISSN:
2158-2440
Dyscypliny:
- etnologia i antropologia kulturowa (Dziedzina nauk humanistycznych)
- historia (Dziedzina nauk humanistycznych)
- nauki o kulturze i religii (Dziedzina nauk humanistycznych)
- nauki o zdrowiu (Dziedzina nauk medycznych i nauk o zdrowiu)
- nauki o rodzinie (Dziedzina nauk o rodzinie)
- ekonomia i finanse (Dziedzina nauk społecznych)
- nauki o bezpieczeństwie (Dziedzina nauk społecznych)
- nauki o polityce i administracji (Dziedzina nauk społecznych)
- nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)
- nauki socjologiczne (Dziedzina nauk społecznych)
- pedagogika (Dziedzina nauk społecznych)
- stosunki międzynarodowe (Dziedzina nauk społecznych)
Punkty Ministerialne: Pomoc
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
Rok 2024 | 70 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
2024 | 70 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
2023 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023 |
2022 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2021 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2020 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2019 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
Model czasopisma:
Open Access
Punkty CiteScore:
Rok | Punkty |
---|---|
Rok 2022 | 3 |
Rok | Punkty |
---|---|
2022 | 3 |
2021 | 1.9 |
2020 | 1.6 |
2019 | 1.5 |
2018 | 1.2 |
2017 | 0.9 |
2016 | 0.7 |
2015 | 0.5 |
2014 | 0.2 |
2013 | 0.2 |
2012 | 0.8 |
Impact Factor:
Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma
Sherpa Romeo:
Prace opublikowane w tym czasopiśmie
Filtry
wszystkich: 1
Katalog Czasopism
Rok 2024
-
Self-Perceived Personal Brand Equity of Knowledge Workers by Gender in Light of Knowledge-Driven Organizational Culture: Evidence From Poland and the United States
PublikacjaThis study contributes to the limited literature on the personal branding of knowledge workers by revealing that a culture that incorporates knowledge, learning, and collaboration supports (explicit and tacit) knowledge sharing among employees and that sharing matters for knowledge workers’ self-perceived personal brand equity. Analysis of 2,168 cases from the United States and Poland using structural equation modeling (SEM) showed...
wyświetlono 651 razy