ISSN:
eISSN:
2468-2276
Dyscypliny:
- archeologia (Dziedzina nauk humanistycznych)
- etnologia i antropologia kulturowa (Dziedzina nauk humanistycznych)
- filozofia (Dziedzina nauk humanistycznych)
- historia (Dziedzina nauk humanistycznych)
- językoznawstwo (Dziedzina nauk humanistycznych)
- literaturoznawstwo (Dziedzina nauk humanistycznych)
- nauki o kulturze i religii (Dziedzina nauk humanistycznych)
- nauki o sztuce (Dziedzina nauk humanistycznych)
- architektura i urbanistyka (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- informatyka techniczna i telekomunikacja (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- inżynieria biomedyczna (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- inżynieria chemiczna (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- inżynieria lądowa, geodezja i transport (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- inżynieria materiałowa (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- inżynieria mechaniczna (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- biologia medyczna (Dziedzina nauk medycznych i nauk o zdrowiu)
- nauki farmaceutyczne (Dziedzina nauk medycznych i nauk o zdrowiu)
- nauki medyczne (Dziedzina nauk medycznych i nauk o zdrowiu)
- nauki o kulturze fizycznej (Dziedzina nauk medycznych i nauk o zdrowiu)
- nauki o zdrowiu (Dziedzina nauk medycznych i nauk o zdrowiu)
- nauki o rodzinie (Dziedzina nauk o rodzinie)
- nauki leśne (Dziedzina nauk rolniczych)
- rolnictwo i ogrodnictwo (Dziedzina nauk rolniczych)
- technologia żywności i żywienia (Dziedzina nauk rolniczych)
- zootechnika i rybactwo (Dziedzina nauk rolniczych)
- ekonomia i finanse (Dziedzina nauk społecznych)
- geografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzenna (Dziedzina nauk społecznych)
- nauki o bezpieczeństwie (Dziedzina nauk społecznych)
- nauki o komunikacji społecznej i mediach (Dziedzina nauk społecznych)
- nauki o polityce i administracji (Dziedzina nauk społecznych)
- nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)
- nauki prawne (Dziedzina nauk społecznych)
- nauki socjologiczne (Dziedzina nauk społecznych)
- pedagogika (Dziedzina nauk społecznych)
- prawo kanoniczne (Dziedzina nauk społecznych)
- psychologia (Dziedzina nauk społecznych)
- stosunki międzynarodowe (Dziedzina nauk społecznych)
- astronomia (Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych)
- biotechnologia (Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych)
- informatyka (Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych)
- matematyka (Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych)
- nauki biologiczne (Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych)
- nauki chemiczne (Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych)
- nauki fizyczne (Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych)
- nauki o Ziemi i środowisku (Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych)
Punkty Ministerialne: Pomoc
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
Rok 2024 | 20 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
2024 | 20 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
2023 | 20 | Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023 |
2022 | 20 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2021 | 20 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2020 | 20 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2019 | 20 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
Model czasopisma:
Open Access
Punkty CiteScore:
Rok | Punkty |
---|---|
Rok 2022 | 4.3 |
Rok | Punkty |
---|---|
2022 | 4.3 |
2021 | 2.4 |
2020 | 0.9 |
2019 | 0.2 |
Impact Factor:
Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma
Prace opublikowane w tym czasopiśmie
Filtry
wszystkich: 1
Katalog Czasopism
Rok 2023
-
Empirical analysis of tree-based classification models for customer churn prediction
PublikacjaCustomer churn is a vital and reoccurring problem facing most business industries, particularly the telecommunications industry. Considering the fierce competition among telecommunications firms and the high expenses of attracting and gaining new subscribers, keeping existing loyal subscribers becomes crucial. Early prediction of disgruntled subscribers can assist telecommunications firms in identifying the reasons for churn and...
wyświetlono 47 razy